niedziela, 6 kwietnia 2014

Prolog.


~ Postrzegasz mnie przez pryzmat tego kim jestem: zwykłą dziewczyną, która nie pasuje do twojego świata. Sęk w tym, że nie możesz zrozumieć, ale ja naprawdę nie chcę do niego należeć. ~

- Wiesz co jest smutne w tej historii ?
- Iż dwoje ludzi objęci w ciasnym uścisku. Dzielący się najintymniejszymi sekretami. Uprawiający miłość, nie mogą się pokochać. Jest to niedozwolone w dzisiejszym świecie, który jest przepełniony pieniędzmi i władzą Modestu. Kontrakty, które podpisują wielu pełni nadziei młodych artystów. Jest jak pakt z samym szatanem. Sprzedajesz swoje życie prywatne jak i siebie.

~ Lecz w Miłości nie ma żadnych reguł. Choćbyśmy trzymali się wiernie podręczników, sprawowali nadzór nad sercem, postępowali zgodnie z góry ustalonym planem - wszystko to nie zda się na nic. Bowiem o wszystkim decyduje serce i ono ustanawia prawa. A czy moje serce potrafi dostosować się do naszej obietnicy?





Są chwile w życiu, których nie chcemy

przeoczyć.

Chwile, których nie chcemy zapomnieć.

 Momenty, które zostają w nas na zawsze.

Sekrety, których siła jest tak wielka, że aż

 niewyobrażalne jest to, że nie zostały

zdradzone.

Są myśli które krzyczą w nas tak, że aż nie

możliwym jest, że jeszcze nikt ich nie

 wypowiedział na głos.

Są uczucia, których nikt nie zniszczy i ludzie

których nikt nie zastąpi.


Nawet grzeczne dziewczynki mają swoje sekrety.

5 komentarzy:

  1. Noo... zaciekawiłaś mnie!!! Czekam na następny!!!
    Buźki =*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym wstępem. Czytam dużo opowiadań, ale zwykle musi minąć wiele rozdziałów zanim mnie zainteresują. Ale tu jest genialnie. Naprawdę, nie żartuje. Masz ogromny talent i wydaje mi się, że piszesz bardziej 'dojrzalej' od innych osób. Mam jeszcze pytanie: Istniej tu One Direction? No, ale poza tym. Prolog jest genialny. Mam nadzieję, że pozostałe rozdziaLy też takie będą. Powodzenia w pisaniu. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, cieszę się że Ci się podoba, jest to moje 5- opowiadanie, które postanowiłam inaczej napisać :) Tak, 1D jest tu sławne. Kolejna nowość jak dla mnie. :) Zapraszam do pozostałych! ♥

      Usuń
  4. Cudowne jak zwykle. Jeju aż się nie można doczekać co dalej :P

    OdpowiedzUsuń