niedziela, 2 listopada 2014

Rozdział 8.

Rozdział zawiera sceny +18 




Chodziłam po parku z butelką wina w prawej ręce. Mam duża ochotę wrzeszczeć na cały świat. Usiadłam na jednej z pojedynczych ławek. Nie chciało mi się myśleć o matce, Stylesie i o całym świecie. W tej chwili liczy się tylko ja i ta prawie pusta butelka czerwonego wina. Muszę wracać.. ale nie do domu. Nie chce kolejnej kłótni, chce spokoju.

Droga z parku do Andiego trwała z dwadzieścia minut, być może doszłabym szybciej gdyby nie wino, które cały czas popijałam. Wtoczyłam się na klatkę schodową, wywracając się co stopień śmiałam się do siebie. Nagle zmierzyłam się z drzwiami mieszkania, bez zawahania weszłam. Stanęłam bez ruchu, przypatrując się parzę na kanapie. Zaczęłam się śmiać jak opętana. Mój przyjaciel wraz z partnerem podskoczyli, kiedy rzuciłam się na siedzenie obok.
- In kurwa, co ty tu robisz ?! - wrzasnął nieźle wkurwiony przyjaciel
- Eghmm ... patrzę sobie - uśmiechnęłam się do nieznajomego - Chcesz ? - wyciągnęłam rękę z pustą butelką 
- Chodź do sypialni! - w stanął nagle - Teraz! - Andy chwycił mnie za przedramię i szarpnął
Trochę mnie to bolało kiedy popchnął mnie do sypialni, cały wściekły. Nigdy go nie widziałam w takim stanie. Zmarszczyłam nos i usiadłam na łóżku.
- Co ty odpierdalasz?! - szeptał 
- Nic, siedzę. - odparłam obojętnie
- Wynoś się. - na te słowa otworzyłam szerzej oczy
- Co ?! Wyrzucasz mnie? Swoją najlepszą przyjaciółkę dla... niego! Chłopaka, który zaraz cię rzuci, a ty będziesz płakać  mi w rękaw po zerwaniu.
- Won! Jak wytrzeźwiejesz pogadamy.
Naszą kłótnie przerwał blondyn o krótkich kręconych włosach i szarych oczach. 
- Andy może ja już pójdę.. -powiedział nieco zmieszany
- Nie Filip, ona już wychodzi - wskazał złowrogim wzrokiem na mnie.
- Tak, ja już idę. - szepnęłam, a w moich oczach pojawiły się łzy. Wybiegłam z mieszkania jak poparzona, głośno trzaskając drzwiami. Wybiegłam przed blok, wyciągłam telefon z kieszeni. Była już 1 w nocy. Nie wiem dlaczego ale ruszyłam w kierunku hotelu Harre`go. 

~*~
Podeszłam do marmurowej recepcji, gdzie siedział zgarbiony trzydziestolatek. Zmierzył mnie surowym wzrokiem. 
- W czym mogę pomóc? - wypowiedział te słowa z wyższością
- Ja do pana Styles`a. - recepcjonista na te słowa się rozśmiał
- Proszę poczekać - wziął słuchawkę do ręki i wykręcił jakiś numer- Panie Styles w recepcji stoi jakaś dziewczyna i pyta się o pana.... mhm... mhmm.. - teraz zwrócił się do mnie - jak się pani nazywa ?
- Inez.
- Panienka Inez... Dobrze. - odłożył telefon.
- Proszę wsiąść do windy i jechać na 12 piętro. pokój 1269

Kiedy byłam już na 12 piętrze i winda się zatrzymała a jej drzwi się rozsunęły zauważyłam Harre`go, opierającego się o ścianę. Jego ubranie było dosyć skromne, gdyż znajdowało się na nim ino dresowe szare spodnie, niebezpiecznie nisko usadzone. Ależ mnie to podniecało.
- Hej.. - powiedziałam speszona
- Wejdź - otworzył drzwi do swojego penthousa.
Weszłam rozglądając się za czymś,a może za kimś. 
- Jesteś sam ?
- Tak. 
- A gdzie ta urocza brunetka, która wyglądała dosyć ugh. - chwyciłam za usta 
- Nie ma. - odpowiadał krótkimi zdaniami, ale rozmowny. Przewróciłam oczami.
- Dobra miejmy to z głowy - chwyciłam za dwa końce koszulki, po czym ją przeciągnęłam przez głowę.  Styles na sam widok mojego zgrabnego ciała w samym czarnym staniku oblizał wargi. No chodź tu. Harry bez zawahania przywarł mnie do ściany wpijając się w moje usta słodkie od wina. Swoje dłonie przerzuciłam przez jego szyje lekko przyciągając go do siebie. Nagle chwycił mnie za pupę, a swoje nogi instynktownie obwinęłam w okół jego ciała. Szliśmy za pewnie do jego sypialni. Nieprzestająca się śmiać z siebie i całować na przemian. kiedy usiadł na łóżku, wtedy ja również usiadłam na nim. 
- Coś się zmieniło ?
- Jasne. To nasz... - moje zdanie przerwał telefon, który miałam w tylnej kieszeni jeansów, Harry go wyciągnął
- Ktoś o nazwie zołza dzwoni. - popatrzył się w moim kierunku z rozbawionym wyrazem twarzy.
- To tylko matka odrzuć. - wykonał mój rozkaz. Ale ona nie przestawała dzwonić. Wstałam ze Styles`a chwyciłam telefon i odebrałam:
- Gdzie ty jesteś, martwię się ! - odezwał się głos w słuchawce.
- Mam Cię dosyć. Przed wyjazdem muszę odpocząć od ciebie - rzuciłam telefonem o ścianę, który rozbił się na trzy części. Chwyciłam za swoje włosy i pociągnęłam z całych sił musiałam poczuć chodź na chwilę ból. Harry popatrzył się na mnie ze zdziwienia.
- Na czym skończyliśmy? - zapytałam z niewinnym uśmiechem.
-In, wszystko w porządku?- usiadłam na nim okrakiem, całując jego szyje
-W jak najlepszym- mruknęłam, przegryzając płatek jego ucha
Odsunęłam się od niego i palcem wskazującym przejechałam po torsie Harr`ego, kończąc swoją wędrówkę, przy gumce bokserek. Otarłam się tyłkiem o jego rosnącą erekcję, a on jęknął. Zmienił pozycję i to on teraz był na górze. Zaczął zdejmować moje spodnie, a potem rzucił je gdzieś w głąb pokoju. Wstał i ściągnął też swoje dresy.
-Ughh Ja chciałam to zrobić- jęknęłam opadając na poduszki, a ten się głośno zaśmiał
-Będziesz mieć jeszcze nie jedną okazję- puścił mi perskie oczko"za niedługo wyjeżdżam, więc wątpię w to" pomyślałam
Nawet nie zauważyłam kiedy zawisł nad mną, zaczął składać mokre pocałunki na mojej szyi, wędrując aż do brzucha. Palcami delikatnie przejechał po koronkowym staniku.
-Lubię go- mruknął- ale wole Ciebie bez niego- szybko odpiął go i rzucił gdzieś za siebie. 
Od razu przyssał się do jednego sutka, który stwardniał. Ręką zaczął masować drugą pierś, aby jej nie zaniedbać. Jęczałam cicho, co mu się podobało. Po chwili już byliśmy całkowicie nadzy. Bezmyślnie spojrzałam na jego przyjaciela, a on zachichotał.
-Podoba ci się to co widzisz?- zaczął głaskać moje uda, patrząc się na mnie pytająco
-Widziałam lepsze asortymenty- uśmiechnęłam się zadziornie, a on spiorunował mnie wzrokiem
-Zła odpowiedź- syknął, gwałtownie w mnie wchodząc całą długością
-O-o Boże-e- krzyknęłam, a on zaczął się ruszać
-Wolniej Harry- uśmiechnął się zwycięsko, a ja przymknęłam oczy, chwytając się jego ramion.
-Ha-Harry- jęknęłam 
-Głośniej In- zachęcał
Obwinęłam nogi wokół jego ciała, chcąc aby był bliżej. Zaczął przyśpieszać, a moje jęki mieszały się z jego głośnym dyszeniem. Znalazł mój punkt G, a ja przejechałam paznokciami po całej długości jego pleców. Syknął i wpił się w moje usta, całowaliśmy się nieprzytomnie. Czułam, że jestem już blisko, więc uniosłam biodra wyżej, na co brunet głośno jęknął.
-No dalej, dojdź dla mnie- syknął i zaczął zataczać w mnie kółka. 
Od razu doszłam głośno krzycząc jego imię i wijąc się pod nim z przyjemności. Harry po chwili do mnie dołączył jęcząc. Uniosłam zmęczone oczy ku górze, aby zobaczyć jego twarzy. Styles miał zamknięte oczy i pół otwarte usta. Krople potu błyszczały na jego czole. Opadł na mnie zmęczony, głośno oddychając. 
-Następnym razem zrobisz mi loda- szepnął, a ja się zaśmiałam
-Chciałbyś- zepchnęłam go z siebie, a ten położył się obok. Wstałam, zabierając mu kołdrę i się nią okryłam. 
-Teraz mi zimno- krzyknął, ściągnęłam majtki z telewizora i ruszyłam do łazienki. Zrzuciłam z ramion pierzynę i weszłam do kabiny. Przekręciłam kurek, a ciepła woda otuliła moje ciało. Wzięłam szampon Styles'a i dokładnie umyłam włosy. Usłyszałam tylko jak drzwi się otwierają, a po chwili Harry rozsunął drzwi kabiny, stojąc przed mną w białej koszuli. 
-A ty tu po co?- mruknęłam, pukając włosy
-Też chce się umyć- wyszczerzył się
-No widziałam jak się spociłeś, ale musisz poczekać- uśmiechnęłam się uwodzicielsko, a ten jęknął niezadowolony
-To szybko- zdjął koszulę i czekał nagi
Westchnęłam i wyszłam z kabiny prysznicowej, a on zajął moje miejsce. Wytarłam swoje ciało i ubrałam majtki oraz koszulę Harr`ego. Wzięłam też wszystkie ręczniki i z uśmiechem skierowałam się do sypialni bruneta. Ręczniki rzuciłam na łóżko. Sięgnęłam po telefon i zadzwoniłam na numer zapisany na kartce, leżącej na stoliku.
-Obsługa?- spytałam 
-Tak- odpowiedziała jakaś laska
-Proszę truskawki w czekoladzie, lody czekoladowe, najdroższego szampana, i tosty z serem do pokoju 1269
-Oczywiście- chciała się rozłączyć, ale jej przeszkodziłam
-Wszystko na rachunek Harr`ego Styles'a
-Naturalnie, przyniosę zamówienie za 10 minut- odłożyłam słuchawkę
Jestem cholernie głodna, a, że jestem u Harr`ego to czemu miałabym nie korzystać? Cierpliwie czekałam i punktualnie o określonym czasie, usłyszałam pukanie do drzwi. Wpuściłam dziewczynę z wózkiem z przykrytymi daniami. Kazałam jej zawieźć to do sypialni, a sama nie wstydząc się swojego stroju wskoczyłam na łóżko. Chciałam jej podziękować, ale przeszkodził nam mokry Styles, który nagi wszedł do pokoju. Gdy zobaczył dziewczynę zasłonił się, a ona zaś zasłoniła oczy. Zaczęłam się nieopanowanie śmiać z nich. Dziewczyna speszona wyszła, przepraszając bruneta. Nie patrząc na niego ściągnęłam wszystkie pokrywki z dań, wyciągnęłam szampana z kubła z lodem i nalałam do obu kieliszków. Włożyłam truskawkę do ust, przymykając je z przyjemności. Spojrzałam na Harr`ego, który w dalszym ciągu stał zakrywając się rękami. Rzuciłam w niego ręcznikiem z łóżka, a on obwinął go sobie wokół tułowia.
-Czemu to zrobiłaś?!- syknął wściekły, jednocześnie biorąc drugi ręcznik i susząc włosy
-To była kara, za wyganianie mnie z prysznica- napiłam się łyka szampanu, a brunet usiadł obok mnie biorąc drugi kieliszek
-Mogłaś się kąpać z mną- poruszył zabawnie brwiami, a ja przewróciłam oczami
-Ale nie chciałam- westchnęłam i zjadłam tosta
-To już nie moja wina- podniósł obie ręce w geście poddania
-Jestem zmęczona- zmieniłam temat
- To śpij ja idę do salonu - po czym wyszedł uśmiechając się delikatnie w moim kierunku. Położyłam się wygodnie na miękkim materacu, rozmyślając że byłam tu po przednio kochając się po pijanemu, na totalnym odlocie. A teraz to coś innego, jest jedyną osobą która mnie pociesza i nie zostawia, ale także jest tą która mi najwięcej sprawia przykrości. Moje rozmyślenia przerwało rozkoszująca muzyka płynąca z białego fortepianu. Momentalnie znalazłam się na nogach idąc w jego stronę. Usiadłam koło niego, podziwiając jego twarz i wszystkie emocje przez którą się przewijały. Znałam tą piosenkę, chcę się przełamać teraz.
- Zacznij od początku - Harry posłuchał mnie i zaczął grać od początku, nuta za nutą.
- Byłam powalona, byłam zagubiona
Z ziemią trzęsącą się pod moimi nogami
To wszystko oddałam komuś
Kto wzniecił ogień i uciekł 
Przechodziłam, przechodziłam przez dni
W których jasna miłość przemieniała się w nienawiść
Ty zginałeś się, zginałeś się aż się złamałeś
Aż całe światło odeszło

Kiedy jedyny na którym Ci zależy po prostu zabiera to wszystko
Zmywając Cię w dół jak wodospad
Tracisz sens i uderzasz w ścianę
Będę tą jedyną
Będę tą jedyną
Będę tą jedyną

Która zabierze Cię do domu
Kiedy to boli jakbyś spadł z wysoka
Wyleczy twoje połamane kości
Kiedy nie możesz się ruszać a twoje serce jest zakochane
Będziesz się wznosić
Będziesz się wznosić
Będziesz się wznosić
Czasami potrzebujesz kogoś kto
Zabierze cię do domu
Ale to boli jakbyś spadł z wysoka
Kiedy jest to prawdziwa miłość.

Zostałam pozostawiona sama sobie
Z wodą zbyt głęboką i zbyt zimną
Nie mogłam przespać tak wiele nocy....

Nagle ktoś zaczął dzwonić było dosyć późno bo zegar na przeciwko wskazywał 5 rano.
Harry przerwał granie i podszedł do telefonu hotelowego.
Po jego minie można powiedzieć że nie był zadowolony. Kiedy się rozłączył zaczął ostro przeklinać.
- Musisz się schować! Teraz! Natychmiast ! 
- Że co ?! - pisnęłam zszokowana. Harry wepchnął mnie do ciemnej garderoby, dosyć dużej ale ciemnej !
Nagle usłyszałam pukanie zobaczyłam tą samą dziewczynę, która bez  kamer bez świadków go pocałowała. 
-Ze złamanym wariującym sercem- dokończyłam piosenkę w głowie.

Przepraszam za wszelkie błędy i za czas, który musieliście czekać. Miałam nie dodawać rozdziałów, ale zobaczyłam że jednak ktoś tu jest i komentuje więc dla tych którzy komentują dodaję ten rozdział buźki kicie ! :* 
Komentujcie -> Next rozdział :D

4 komentarze:

  1. Super opowiadanie,najlepsze jakie czytałam aż dziwne ze nie jest takie popularne. Masz talent,z niecierpliwością czekam na następny roździał ! / Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci z całego serca.
      Próbuje rozsławić moje opowiadanie, no ale chyba nikomu się nie podoba :)
      Kocham Rory :*

      Usuń
  2. Jeju znów coś pokręcone czekam na next. Amezing beautifuul rozdział cudo nad cudami ♥ Andy ogromny minuus jak tak można potraktować najlepszego przyjacila? Next szybka :D zapraszam na http://tylkotymniekochaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, świetne! akurat trafiłam tutaj, gdy pojawiła się ta scena +18...mrr hahah. opowiadanie trafia do mojej listy ff.


    Polecam przy okazji przeczytać opowiadanie Crazy mind, które jest remake'iem autorki opowiadania o tym samym tytule. Dostępne jest na Wattpadzie i blogspocie z tego co wiem.

    http://www.wattpad.com/80812212-crazy-mind
    http://haveyougotcrazymind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń