sobota, 29 listopada 2014

Niespodzianka

Więc moje kochane słoneczka mam dla was trzy dobre wiadomości :) 
Zacznijmy od dobrych... 

1. DOBRA

Świetna dziewczyna z Wattpad`a zrobiła promo JF :D Czy to nie wspaniałe ? 
Link podrzucam wam tu ----> https://www.youtube.com/watch?v=SkDerxYaowk&feature=youtu.be 
Jej nick na wattpadzie jest "slabosc" jest bardzo miła i ma wielki talent do PROMO i ZWIASTUNÓW. Z bólem serca przyznaje że jest lepsza ode mnie. 

2.DOBRA

JF jest nawet na wattpadzie, tak dobrze słyszycie. :)
Bardzo bym was prosiła o wsparcie i komentarze jak i gwiazdki tam. Link --->
 http://www.wattpad.com/story/27346976-just-friends-♥

Proszę was o wsparcie tam i rozsyłanie tego linku :)

3. DOBRA

Rozdział jest w trakcie pisania, nie spodziewacie się co w nim nastąpi :)
Możecie się domyślać, czy In zrobi kłótnie Harremu.
Czy ich losy potoczą się inaczej, a może jest jeszcze trzecia opcja :DDD

4 WIADOMOŚĆ TEŻ JEST DOBRA ALE ZA BARDZO NIE DOTYCZY JF.

Zaczęłam pisać też nowe opowiadanie, ma już zwiastun i znajdziecie je tylko na wattpadzie. 
Bardzo mi na nim zależy gdyż w pewnym stopniu główna bohaterka upodabnia się do mnie, nawet jej losy są troszeczkę zbliżone do moich :) 


Bardzo by było mi miło jakbyście też zaglądnęły i zostawiłyście coś po sobie :*
http://www.wattpad.com/story/27511725-niechciana


PS. PAMIĘTACIE JAK PISAŁAM W KTÓRYMŚ BLOGU ŻE MOJE MARZENIE JEST TAKIE ŻE TO CO PISZE BYŁO DOBRE I COŚ ZDOBYŁO. NADAL SIĘ TEGO TRZYMAM, LECZ NIE JESTEM PEWNA SWOJEGO PISANIA CZY SIĘ PODOBA CZY NIE. WIEM ŻE MUSZĘ ZMIENIĆ WIELE RZECZY WE WSZYSTKIM. CZASEM PISZĘ TAK ŻE TYLKO JA TO ROZUMIEM PRZEPRASZAM. 

WASZA WIECZNIE ZAKRĘCONA RORY ♥

JEŚLI CHCECIE SIĘ O COŚ ZAPYTAĆ MÓJ E-MAIL :  roksana.brylkax16@gmail.com

1 komentarz:

  1. Marudzisz. Każdy kto odkrywa twojego bloga od razu sie w nim zakochuje :* Czekam na następne opowiadanie i rozdział <3

    OdpowiedzUsuń